Molimo vas da pažljivo pregledate sledeće uslove korišćenja i da ih imate na umu tokom postupka naručivanja. Na taj način obezbeđujemo zaštitu prava svih učesnika tokom kupoprodajnog procesa.

Osnovni podaci o kompaniji
Naziv kompanije: CHARDON D.O.O. – BEOGRAD
Adresa: Kursumlijska 6A
PIB (Poreski identifikacioni broj): 113439370
Kontakt email: hello@chardon.rs
Web stranica: www.chardon.rs
Telefon: +381692257762

Zaštita privatnosti korisnika
Kao deo Chardon tima, obavezujemo se da ćemo pažljivo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne osnovne podatke o kupcima/korisnicima kako bismo omogućili nesmetano poslovanje i obaveštavanje korisnika u skladu sa profesionalnim etičkim standardima. Pružamo vam mogućnost izbora, uključujući i opciju da se izbrišete sa lista za marketinške kampanje. Svi vaši podaci su strogo zaštićeni i dostupni su samo našem osoblju koje ih zaista treba za obavljanje svojih radnih zadataka. Svi članovi Chardona, uključujući i poslovne partnere, obavezni su da poštuju načela zaštite privatnosti.

Izjava o konverziji
Sve transakcije će biti obrađene u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinarima (RSD). Informacije o cenama u drugim valutama služe samo za orijentaciju i koriste srednji kurs Narodne Banke Srbije. Moguće je da dođe do manjih razlika u odnosu na početno navedenu cenu na našem sajtu.

Dostava proizvoda
Isporuku vršimo putem kurirskih sluzbi na teritoriji cele Srbije, sa vremenskim intervalom od 24 časa do 5 dana, u zavisnosti od lokacije dostave. Dostava platna, zavisno od kurirske sluzbe.

Reklamacije
Sve reklamacije ili zamene proizvoda mogu se podneti u roku od 24 časa od trenutka dostavljanja na vašu kućnu adresu. Nakon isteka tog roka, gubite pravo na reklamaciju ili zamenu. Molimo vas da, prilikom podnošenja reklamacije, priložite dokaz o kupovini.

Reklamacije vezane za oštećenja prilikom transporta
Molimo vas da odmah prijavite sva vidljiva oštećenja na pakovanju proizvoda kuriru koji vrši isporuku. Svako oštećenje prilikom transporta treba prijaviti u roku od 24 časa od trenutka prijema robe. U slučaju takvih oštećenja, nemojte potpisivati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok ne proverite stanje proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su u redu, možete potpisati prijem pošiljke.

Reklamacije vezane za netačne podatke ili pogrešno isporučenu robu
Ukoliko primetite da isporučena roba ne odgovara vašem naručenom proizvodu ili da podaci na računu nisu tačni, molimo vas da nas obavestite najkasnije u roku od 24 časa od prijema pošiljke. Možete nas kontaktirati telefonom na broj +381 69 2257762 ili putem email-a hello@chardon.rs, pružajući nam svoje podatke (ime, prezime, telefon) i opis problema. Vašu reklamaciju ćemo razmotriti i odgovoriti vam u najkraćem mogućem roku. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave.

Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava, bez obzira na razlog, vršimo povraćaj isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. Banka će izvršiti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Korišćenje web sajta
Sav sadržaj na ovom web sajtu je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskim pravima, Zakona o žigovima ili drugih propisa iz oblasti intelektualne svojine. Osim ako je drugačije naznačeno, ništa ovde sadržano, bilo eksplicitno ili implicitno, ne daje vam pravo da koristite bilo koji deo intelektualne svojine koja se nalazi na ovom sajtu.

Chardon zadržava pravo izmene ovih Uslova u bilo kom trenutku. Preporučujemo vam da periodično posetite ovu stranicu kako biste se informisali o ažuriranim Uslovima, jer su oni pravno obavezni za vas.

Određene odredbe ovih Uslova mogu biti nadjačane važećim zakonskim aktima ili posebnim obaveštenjima koja su istaknuta na drugim stranicama ovog sajta.

Ukoliko se ne slažete sa uslovima korišćenja, molimo vas da ne koristite ovaj web sajt!